Administració i Finances

Tècnic en Administració de PIMES*

Tècnic Superior capacitat per organitzar i executar les operacions de gestió i administració en els processos comercials, laboral comptables, fiscals i financers de una empresa pública o privada, aplicant la normativa vigent i els protocols de gestió de qualitat, per gestionar la informació, assegurant-ne la satisfacció del client i/o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental. Estaràs capacitat per elaborar, tramitar, classificar i arxivar comunicacions i documents; realitzar la gestió comptable i fiscal , la gestió de tresoreria, administrativa i comercial; realitzar estudis de viabilitat de projectes i gestió de personal.

Tenint en compte que les petites i mitjanes empreses representen més del 90% del teixit empresarial del país i que són les principals generadores d’ocupació, l’especialització en aquest segment empresarial reforçarà la teva integració laboral.

*Títol propi EFPA acreditat per l’ESDi

Pla d’Estudis
  • Comunicació i atenció al client
  • Gestió de la documentació jurídica i empresarial
  • Procés integral de l’activitat comercial
  • Recursos humans i responsabilitat corporativa
  • Ofimàtica i procés de la informació
  • Anglès
  • Gestió de recursos humans
  • Gestió financera
  • Comptabilitat i Fiscalitat
  • Gestió logística i comercial
  • Simulació empresarial
  • Formació i orientació laboral.
  • Projecte d’administració i finances
  • Formació en centres de treball.
Accés a l’àmbit laboral
  • Administratiu d’oficina
  • Administratiu comercial
  • Administratiu financer
  • Administratiu comptable
  • Administratiu de logística
  • Administratiu de banca i d’assegurances
  • Administratiu de recursos humans
  • Administratiu de l’administració pública
  • Administratiu d’assessories jurídiques, comptables, laborals, fiscals o gestories
  • Tècnic en gestió de cobraments
  • Responsable d’atenció al client
On treballaràs?

En el departament d’Economia i Finances d’una empresa gran, mitjana o petita, d’àmbit públic o privat, o d’ organismes públics. En bancs privats i públics, Caixes d’estalvi, Corporacions i institucions de crèdit i financer o Assegurances. Altres serveis financers prestats a les empreses. Activitats d’informació sobre solvència de persones i empreses i gestió de cobraments. Assessoria jurídica, fiscals i gestories. Servei d’auditoria comptable, economia i financera. Assessorament i informació organitzacional de l’empresa, gestió i control empresarial.

 

Qualsevol petita o mitjana empresa que vulgui ser administrada amb les eines informàtiques més actuals i amb els coneixements tècnics més avançats. La base del teixit empresarial local el constitueixen les petites i mitjanes empreses. Són les PIMES els veritables motors de l’economia domèstica en tots els països i en tots els continents

Durada

2000h en dos cursos acadèmics dividides en:
– 1650h de formació al centre educatiu
– 350h de formació al centre de treball

Horari

Tardes de 15:00h a 20:00h


també et pot interessar

CFGS en Secretariat

Per gestionar les comunicacions internes i externes, organitzar, supervisar i realitzar treballs de secretariat; organitzar, mantenir i controlar l’arxiu en suport convencional i informàtic; elaborar i presentar documents de treball, integrant dades , textos i gràfics.

més informació

contacta amb nosaltres

Si estàs interessat en algun dels nostres cursos o tens alguna consulta no dubtis en escriure’ns.
icono mail

3 + 13 =

segueix-nos

Icons facebook i twitter

Facebook twitter