Administració i Finances
Tècnic en Administració de PIMES*
Tècnic Superior capacitat per organitzar i executar les operacions de gestió i administració en els processos comercials, laboral comptables, fiscals i financers de una empresa pública o privada, aplicant la normativa vigent i els protocols de gestió de qualitat, per gestionar la informació, assegurant-ne la satisfacció del client i/o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental. Estaràs capacitat per elaborar, tramitar, classificar i arxivar comunicacions i documents; realitzar la gestió comptable i fiscal , la gestió de tresoreria, administrativa i comercial; realitzar estudis de viabilitat de projectes i gestió de personal.
Tenint en compte que les petites i mitjanes empreses representen més del 90% del teixit empresarial del país i que són les principals generadores d’ocupació, l’especialització en aquest segment empresarial reforçarà la teva integració laboral.
*Títol propi EFPA acreditat per l’ESDi
Pla d’Estudis
- Comunicació i atenció al client
- Gestió de la documentació jurídica i empresarial
- Procés integral de l’activitat comercial
- Recursos humans i responsabilitat corporativa
- Ofimàtica i procés de la informació
- Anglès
- Gestió de recursos humans
- Gestió financera
- Comptabilitat i Fiscalitat
- Gestió logística i comercial
- Simulació empresarial
- Formació i orientació laboral.
- Projecte d’administració i finances
- Formació en centres de treball.
Accés a l’àmbit laboral
- Administratiu d’oficina
- Administratiu comercial
- Administratiu financer
- Administratiu comptable
- Administratiu de logística
- Administratiu de banca i d’assegurances
- Administratiu de recursos humans
- Administratiu de l’administració pública
- Administratiu d’assessories jurídiques, comptables, laborals, fiscals o gestories
- Tècnic en gestió de cobraments
- Responsable d’atenció al client
On treballaràs?
En el departament d’Economia i Finances d’una empresa gran, mitjana o petita, d’àmbit públic o privat, o d’ organismes públics. En bancs privats i públics, Caixes d’estalvi, Corporacions i institucions de crèdit i financer o Assegurances. Altres serveis financers prestats a les empreses. Activitats d’informació sobre solvència de persones i empreses i gestió de cobraments. Assessoria jurídica, fiscals i gestories. Servei d’auditoria comptable, economia i financera. Assessorament i informació organitzacional de l’empresa, gestió i control empresarial.
Qualsevol petita o mitjana empresa que vulgui ser administrada amb les eines informàtiques més actuals i amb els coneixements tècnics més avançats. La base del teixit empresarial local el constitueixen les petites i mitjanes empreses. Són les PIMES els veritables motors de l’economia domèstica en tots els països i en tots els continents
Durada
2000h en dos cursos acadèmics dividides en:
– 1650h de formació al centre educatiu
– 350h de formació al centre de treball
Horari
Tardes de 15:00h a 20:00h
també et pot interessar
CFGS en Secretariat
Per gestionar les comunicacions internes i externes, organitzar, supervisar i realitzar treballs de secretariat; organitzar, mantenir i controlar l’arxiu en suport convencional i informàtic; elaborar i presentar documents de treball, integrant dades , textos i gràfics.
contacta amb nosaltres
Si estàs interessat en algun dels nostres cursos o tens alguna consulta no dubtis en escriure’ns.